Forslunda Julmarknad = Brr!

Den 13/12 2008 bestämde 4 brudar att ge sig ut på den hektiska marknaden som julen har orsakat. Vi utrustade oss själva med ett glatt humör och varandras goda sällskap, jag looooovar att de hade inte funkat om inte ALLA va där och deltog! Vi sålde våra kassar och lite fika och ni ser ju hur de såg ut >>






Försäljningen gick bättre än förväntat, visst antog vi att vi skulle sälja nåt men vi sålde nästan ALLT! Jag stod och höll fingrarna  i kors och hoppades på att de skulle bli kvar lite fika så man kunde ge ett "suck" och ställa upp med att äta upp all fika men NÄ, de sålde vi också slut på.

Vi frös och vi nös och allt där i mellan men vi hade det trevligt ändå och med positiv respons från kunder och andra så känner jag mig ganska nöjd med vårt företag, who knew it could turn out this great.

Jag längtar tills vi börja sälja dem tryckta väskorna dem är nästan föööör eftertraktade.

Men luuuuuuugn folket förlora inte hoppet,  hojjtar ni till i tid så får ni ju också en sån väska. Bild på en sån kasse kommer inom kort.


/
Nasteho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0